Mijn Series +

Drama / Thriller
Miniserie, 352 minuten

ontwikkeld door Sarah Kate-Lynch
met Rachelle Lefevre, Matt Whelan en Matthew Nable

Maggie en Tom Cabbott verhuizen naar de stad Pelorus in Nieuw-Zeeland om te ontsnappen aan de overheersende invloed van Toms familie. Hun plannen om een zalmvisserij te beginnen worden maar lauw ontvangen door de lokale bevolking. Als Tom vermist raakt tijdens een kayaktocht komen er al snel verontrustende feiten over Tom aan het licht.

1. Open Water
  2. Find the Money
  3. Not Tom
  4. Playing the Odds
  5. Not for Sale
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.