Mijn Series +

P-Valley - Seizoen 1 (2020)

Drama / Misdaad

ontwikkeld door Katori Hall
met Brandee Evans, Nicco Annan en Shannon Thornton

Mercedes is de onbetwiste koningin van de Pynk, de stripclub van de Mississippi Delta. Ze krijgt elke avond de meest prominente showcases, haalt de grootste tips binnen en krijgt de meeste bewondering of afgunst van de andere entertainers. Maar ze weet ook dat de regeerperiode van geen enkele stripper lang is, en ze is al begonnen met het uitzetten van een exitstrategie: ze wil een sportschool openen om lokale meisjes te leren dansen. Een makelaar is echter sceptisch over haar bedrijfsmodel.

1. Perpetratin'
  2. Scars
  3. Higher Ground
  4. The Trap
  5. Belly
  6. Legacy
  7. Last Call for Alcohol
  8. Murda Night

Steen goede serie met prachtige achterwerken ,genoeg drama en met geweldige karakters. De laatste aflevering is echt helemaal mijn ding op naar seizoen twee.