Mijn Series +

Van Rossem in Amerika (2009)

1 stem

Nederland
Documentaire
Miniserie, 200 minuten

ontwikkeld door Hans van der Linden
met Maarten van Rossem

Amerika is daadwerkelijk machtig en gebruikt zijn positie tegen het kwaad. Maar hoe verbinden christelijke Amerikanen dat met hun vele oorlogsslachtoffers, talloze zwervers en overvolle gevangenissen? Hoe leggen zij Van Rossem uit dat ze én christelijk én de grootste consumenten van deze wereld zijn? Dat ze zoveel risico nemen dat ze zelfs een wereldwijde financiële crisis veroorzaken? Van Rossem reist door de verschillende staten en spreekt vele inwoners. Ook zijn persoonlijke ervaringen komen aan het licht: verandert zijn begrip voor de denkwijze van de Amerikanen?

1. Red Cadillac
  2. Arm versus Rijk
  3. Obamamania en Oorlog & Vrede
  4. New Orleans

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.