Mijn Series +

Evi & Co - Seizoen 1 (2017)

Nederland
Familie

ontwikkeld door Hilt Lochten
met Rebecca de Nooijer, Dirk van Dijck en Tessel Schole

Evi is zes jaar en woont met haar ouders en opa Co in een klein dorpje in Nederland. Haar ouders hebben een grote tweedehandswinkel naast hun huis. Ze kopen en verkopen oude meubels. Objecten die door anderen zijn weggegooid en wachten op een tweede leven. Evi's ouders hebben het erg druk met hun bedrijf. Gelukkig heeft opa Co genoeg tijd voor haar. Hij is met pensioen en vrij van al zijn verplichtingen. Samen recyclen en hergebruiken ze oude objecten. Met deze items uit het verleden beleven Evi en Co speelse en soms ontroerende avonturen.

1. Post
  2. Verstopt
  3. Alle Tijd
  4. Opgelost
  5. Samen

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.