Mijn Series +

The Rain - Seizoen 3 (2020)

1 stem

Denemarken / Verenigde Staten
Fantasy / Sciencefiction

ontwikkeld door Jannik Tai Mosholt, Esben Toft Jacobsen en Christian Potalivo
met Alba August, Lucas Lynggaard Tønnesen en Mikkel Boe Følsgaard

De wereld zoals we die kennen bestaat niet meer. Zes jaar geleden roeide een virus, dat zich verspreidde via de regen, bijna de volledige Scandinavische bevolking uit. Een Deense broer en zus verlaten de veiligheid van hun bunker en stellen vast dat de beschaafde wereld verwoest is. Ze sluiten zich aan bij een groep jonge overlevers en ondernemen een tocht door het verlaten Scandinavië op zoek naar enig teken van leven. Los van alle maatschappelijke regels en hun verleden hebben ze nu de vrijheid om te zijn wie ze willen zijn. Tijdens hun strijd om te overleven, worden ze geconfronteerd met liefde, jaloezie en de uitdagingen van volwassen worden.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  • dit seizoen is vanaf donderdag 6 augustus te zien op Netflix

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.