Mijn Series +

The Stranger - Seizoen 1 (2020)

1 stem

Thriller

ontwikkeld door Veena Sud
met Maika Monroe, Dane DeHaan en Avan Jogia

Een bescheiden jonge uberchauffeuse wordt in haar ergste nachtmerrie geworpen wanneer een mysterieuze passagier uit Hollywood Hills haar auto instapt. Haar angstaanjagende, hartverscheurende rit met de vreemdeling duurt meer dan 12 uur terwijl ze door de louche buurten van Los Angeles navigeert in een huiveringwekkend kat-en-muisspel.

1. 7:00 PM
  10. 4:00 AM
  11. 5:00 AM
  12. 6:00 AM
  13. 7:00 AM

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.