Mijn Series +

Die Hart - Seizoen 1 (2020)

Actie / Komedie

ontwikkeld door Dave Becky
met Kevin Hart, John Travolta en Nathalie Emmanuel

Kevin Hart speelt een gefictionaliseerde versie van zichzelf die het beu is om de komische sidekick te zijn. Hij krijgt de kans om zijn droom te verwezenlijken als een regisseur hem een voorstel doet - om een leidende actie-ster te worden. Er zit echter een addertje onder het gras. Kevin moet eerst trainen op 's werelds grootste actiesterrenschool, gerund door een dwaas. Tot het uiterste gedreven door deze coach en een stoere, rivaliserende studente moet Kevin een reeks hilarische, over-the-top actiescènes overleven en zijn angsten onder ogen zien als hij zijn droom wil verwezenlijken en de rol van zijn leven wil spelen.

1. The Recruit
  10. True Lies

Waar is dit te zien ?

avatar van HALVE TAMME.
HALVE TAMME. (moderator)
Ik heb krom gelegen van het lachen. Heerlijk!