Mijn Series +

Alternatieve titels: BNA: Brand New Animal | Brand New Animal | BNA ビー・エヌ・エー

Japan
Animatie / Fantasy

met Sumire Morohoshi, Yoshimasa Hosoya en Gara Takashima

In de 21e eeuw is het bestaan van mensachtige dieren, die eeuwenlang in de duisternis hebben geleefd, aan de wereld onthuld. Op een dag verandert Michiru, die een normale middelbare scholier was, plotseling in een tanuki-persoon. Ze rent weg en zoekt haar toevlucht in Anima City, een plek waar humanoïde dieren kunnen leven als zichzelf. Terwijl ze daar is, ontmoet Michiru een wolfsmens, Shirou Ogami. Shirou onderzoekt waarom ze een humanoïde dier is geworden, en raakt daarbij verstrikt in nog vreemdere gebeurtenissen.

1. Runaway Raccoon
  9. Human Scapegoat
  10. Rabid Wolf
  11. A Beastly Feast
  12. Anima-City

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.