Mijn Series +

Romper Stomper - Seizoen 1 (2018)

Australië

ontwikkeld door Dan Edwards, John Edwards en Geoffrey Wright
met Toby Wallace, Lachy Hulme en Sophie Lowe

De serie volgt een nieuwe generatie extreem-rechtse activisten en hun antifascistische tegenhangers. Het verhaal concentreert zich op een fictieve extreemrechtse groep onder leiding van Blake Farrand, bekend als Patriot Blue.

1. Arrival
  2. If Blood Should Stain the Wattle
  3. Poetry
  4. The Dark Heart of Things
  5. Chaos
  6. Anabasis

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.