Mijn Series +

Brave New World - Seizoen 1 (2020)

Drama / Sciencefiction

ontwikkeld door David Wiener
met Alden Ehrenreich, Jessica Brown Findlay en Harry Lloyd

Brave New World is een toekomstige utopische samenleving die vrede en stabiliteit heeft bereikt door het verbod op monogamie, privacy, geld, familie en geschiedenis. Als inwoners van New London hebben Bernard Marx en Lenina Crowne ooit een rigide sociale orde gekend en een cultuur van onmiddellijke bevrediging en alomtegenwoordige seks. Benieuwd naar het leven buiten de beperkingen van hun samenleving, gaan de twee New Worlders op vakantie naar de Savage Lands, waar ze verwikkeld raken in een aangrijpende en gewelddadige rebellie.

1. Pilot
  6. In the Dirt
  7. Monogamy and Futility, Part 1
  8. Monogamy and Futility, Part 2
  9. Soma Red
  • volgende aflevering: woensdag 15 juli (aflevering 1)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.