Mijn Series +

Undertaker: The Last Ride (2020)

Documentaire
Miniserie, 266 minuten

ontwikkeld door Dan Pooch, Matthew Braine en Steve Cono
met Mark Calaway, Vince McMahon en Michelle McCool

Mark Calaway staat beter bekend als The Undertaker: een worstelaar binnen de WWE die al sinds 1990 actief is. Hij wordt beschouwd als een van de meest invloedrijke professioneel worstelaars van de laatste dertig jaar en wordt door velen gelauwerd als een van de grootste professioneel worstelaars aller tijden. Middels dit persoonlijke portret kunnen we een kijkje nemen in het leven van de man achter de legende terwijl hij zich voorbereidt op de wedstrijd die wellicht het einde van zijn carrière zal betekenen.

1. Chapter 1: The Greatest Fear
  2. Chapter 2: The Redemption
  3. Chapter 3: End of an Era
  4. Chapter 4: The Battle Within
  5. Chapter 5: Revelation

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.