Mijn Series +

It's Your Fault I'm Fat - Seizoen 1 (2019)

Alternatieve titel: Jouw Schuld Dat Ik Dik Ben

1 stem

Verenigd Koninkrijk
Documentaire

Zes Britse jongeren met overgewicht gaan de confrontatie aan met hun ouders. Deze jongeren geven hun ouders de schuld van hun gewichtsproblemen. Ze dagen hun ouders uit om samen met hen zes weken de strijd tegen de overtollige kilo’s aan te gaan. Tijdens deze lastige strijd lopen de gemoederen soms hoog op. Brengen de veranderingen in leefstijl en eetgewoonten de gezinnen dichter bij elkaar?

1. Libby
  2. Sol
  3. Evie
  4. Charlotte
  5. Josh
  6. Ellie
avatar van The Oceanic Six
Afgelopen weken op NPO3 gekeken. Best vermakelijk. Het is geen opzichtige fatshaming, maar ze gaan met respect met de deelnemers om die lichamelijk en geestelijk allemaal hun leven om moeten gooien door te sporten, gezond te eten en anders in het leven te gaan staan. De ene kandidaat is sympathieker dan de andere, er zitten echt een paar van die luie, irritante pubers bij, maar de meeste deelnemers gaan er vol voor. Best knap wat sommigen in 6 weken voor elkaar kregen.

Deze week is seizoen 2 ook meteen bij de NPO begonnen zie ik.