Mijn Series +

Dummy - Seizoen 1 (2020)

ontwikkeld door Cody Heller
met Anna Kendrick, Donal Logue en Meredith Hagner

Cody is een aspirant-schrijfster. Ze is seksueel open met haar vriend Dan en onbeschaamd over hun verschillende kinky fetisjen. Maar de openbaring van Barbara, een sekspop, begint haar snel te achtervolgen. Ze probeert haar eerste ontmoeting met haar weg te schrijven maar de volgende dag gaat het gesprek verder. Ze schrijft haar een wil en persoonlijkheid toe die ze niet echt bezit. Barbara heeft haar volledige aandacht en al snel worden het hechte vriendinnen.

1. Expired Melatonin
  7. The Bechdel Test
  8. Woman with Agency
  9. Paraben-Free Lube
  10. Plus Size Plus One

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.