Mijn Series +

Real Detective - Seizoen 1 (2016)

Documentaire / Misdaad

ontwikkeld door Scott Bailey, Petro Duszara en Alain Zaloum
met Michael Douglas Cake, Liana Montoro en Tyrone Benskin

Real Detective gaat over echte detectives en de echte gevallen die hen bezighouden. Elke detective heeft er wel een: een zaak die hem tot het uiterste drijft en niet meer loslaat. Een zaak die zo intens en persoonlijk is dat deze hem blijft achtervolgen. In elke aflevering wordt er een echte moord gereconstrueerd en de betrokken detectives bieden gedurende de hele aflevering commentaar. Want wanneer een echte detective je zijn zaak vertelt, vergeet je dat nooit.

1. Redemption
  6. Darkness
  7. Vengeance
  8. Misery
avatar van Rodneys
Kijkt makkelijk weg door de niet al te lange afleveringen, degelijk acteerwerk en boeiende misdaden. Ik heb me hier best mee vermaakt.