• 8.985.793 stemmen

Sweet Magnolias - Seizoen 1 (2020)

Show titel: Sweet Magnolias

Ontwikkeld door: Sheryl J. Anderson en Sheryl J. Anderson

Met: Brooke Elliott, Heather Headley en JoAnna Garcia Swisher

Datum van release: dinsdag 19 mei 2020

Plot Sweet Magnolias

Maddie woont in Serenity met haar twee beste vriendinnen Dana en Helen. Ze zijn al samen sinds schooltijd en hebben dan ook al heel wat meegemaakt. Maddie staat met haar gezin nu echter voor een loodzware opgave wanneer haar huwelijk na twintig jaar stuk loopt, haar man is namelijk vreemd gegaan met zijn jonge assistente.

Afleveringen Seizoen 1 (2020)

1. 1. Pour It Out

19 mei 2020 (53 minuten)

Maddie wil opnieuw beginnen nadat Bill uit de gratie is geraakt. Dana Sure heeft problemen in haar keuken. Helen doet een levensveranderende aankoop.

2. 2. A United Front

19 mei 2020 (51 minuten)

Maddie overlegt met coach Cal over Tyler's problemen op en buiten het honkbalveld. Helen probeert een gebroken gezin weer bij elkaar te brengen.

3. 3. Give Drink to the Thirsty

19 mei 2020 (44 minuten)

De renovatieplannen van de drie lopen vertraging op. Maddie sluit een deal met Bill. Dana Sure heeft stress op het werk en thuis en Kyle is openhartig tegen Noreen.

4. 4. Lay It All Down

19 mei 2020 (50 minuten)

In het stadje wordt veel geroddeld over Maddies nieuwe vriend. Dana Sue maakt zich zorgen om haar gezondheid. Helen vat een juridische bedreiging persoonlijk op.

5. 5. Dance First, Think Later

19 mei 2020 (50 minuten)

Moede Natuurlijk, een onhandige aannemer en Helens oude rivaal spannen samen om de grote opening van de spa te verpesten. Tyler helpt Annie uit de problemen.

6. 6. All Best Intentions

19 mei 2020 (46 minuten)

Maddie is bezorgd over nieuwsgierige blikken als ze bij Cal is. De vernederde Annie voelt zich verraden door Tyler. Bill verrast de kinderen met een speciaal verzoek.

7. 7. Hold My Hand

19 mei 2020 (46 minuten)

Maddies relatie met Cal zorgt voor complicaties. Helen vecht voor een Mock Trial-studente. Noreen krijgt een welkome bezoeker en Erik kan het goed vinden met Isaac.

8. 8. What Fools These Mortals Be

19 mei 2020 (49 minuten)

De slechte beslissingen van Bill hebben gevolgen voor zijn dierbaren. Noreen gaat naar het toneelstuk van Kyle. Maddie en Cal zetten een belangrijke stap.

9. 9. Where You Find Me

19 mei 2020 (43 minuten)

Op de ochtend van de Moch Trial is iedereen bezorgd over Kyles gedrag. Dana Sue kan het goed vinden met een knappe boer.

10. 10. Storms and Rainbows

19 mei 2020 (51 minuten)

Op de avond van het schoolfeest neemt Maddie een beslissing over Cal. Dana Sue probeert haar toekomst veilig te stellen en Helen wil een margaritasessie inlassen.

Op naar seizoen twee.

avatar van Bubblez

Bubblez

• 1904 berichten

Poeh, hier moet je wel uithoudingsvermogen voor hebben. Ik ben doorgaans niet vies van zoete niks-aan-de-hand-series, zoals bijvoorbeeld Gilmore Girls of Virgin River, maar dit is wel een tot leven gekomen bouquetromannetje. Het is zó voorspelbaar en cheesy dat dit teveel van het goede was voor mij. Ik heb minimaal tien keer succesvol voorspeld wat er ging gebeuren of wat gezegd zou worden. En buiten dat was de overkill aan tienerdrama én christelijkheid niet mijn kopje thee.

(En wat een vreselijke rol van Chris Klein)

avatar van Fervet opus

Fervet opus

Soms, heel soms, heb ik geen zin om iets gruwelijks en/of cynisch te bekijken. Zoals toen ik aan deze serie begon. En het was de perfecte keuze daarvoor! Gemakkelijk verhaal, rustig tempo, prachtige beelden uit een kleine gemeenschap in de VS, goede - grotendeels positieve - personages, veel romance en liefde(sverdriet). Slaat allemaal nergens op, maar kijkt heeeeeeerlijk weg.