Mijn Series +

Sweet Magnolias - Seizoen 1 (2020)

Drama / Romantiek

ontwikkeld door Sheryl J. Anderson
met JoAnna Garcia Swisher, Brooke Elliott en Heather Headley

Maddie woont in Serenity met haar twee beste vriendinnen Dana en Helen. Ze zijn al samen sinds schooltijd en hebben dan ook al heel wat meegemaakt. Maddie staat met haar gezin nu echter voor een loodzware opgave wanneer haar huwelijk na twintig jaar stuk loopt, haar man is namelijk vreemd gegaan met zijn jonge assistente.

1. Pour It Out
  9. Where You Find Me
  10. Storms and Rainbows
Op naar seizoen twee.

avatar van Bubblez
Poeh, hier moet je wel uithoudingsvermogen voor hebben. Ik ben doorgaans niet vies van zoete niks-aan-de-hand-series, zoals bijvoorbeeld Gilmore Girls of Virgin River, maar dit is wel een tot leven gekomen bouquetromannetje. Het is zó voorspelbaar en cheesy dat dit teveel van het goede was voor mij. Ik heb minimaal tien keer succesvol voorspeld wat er ging gebeuren of wat gezegd zou worden. En buiten dat was de overkill aan tienerdrama én christelijkheid niet mijn kopje thee.

(En wat een vreselijke rol van Chris Klein)