Mijn Series +

Doom Patrol - Seizoen 2 (2020)

Drama / Actie

ontwikkeld door Jeremy Carver
met Riley Shanahan, Matt Bomer en Brendan Fraser

Doom Patrol is een groep van DC's meest geliefde outcast Super Heroes: Robotman, Negative Man, Elasti-Woman en Crazy Jane, geleid door de wat vreemde wetenschapper Dr. Niles Caulder (The Chief). De leden van de Doom Patrol hebben elk verschrikkelijke ongelukken meegemaakt die hen bovenmenselijke vermogens gaven. Getraumatiseerd en onderdrukt, vindt het team een nieuw doel door de meest bizarre fenomenen ter wereld ​​te onderzoeken - en om de aarde te beschermen tegen wat ze tegenkomen. De Doom Patrol is een groep freaks met superkrachten die vechten voor een wereld die niets met hen te maken wil hebben.

1. Fun Size Patrol
  7. Dumb Patrol
  8. Dad Patrol
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  • volgende aflevering: 16 juli (aflevering 6)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.