Mijn Series +

I May Destroy You - Seizoen 1 (2020)

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten

ontwikkeld door Michaela Coel
met Michaela Coel, Weruche Opia en Paapa Essiedu

Wanneer een stuk van haar schrijven online bijval krijgt, voelt Arabella Essiuedu - gemakkelijk afgeleid, vrijblijvend en onbezorgd - zich geprezen als de 'stem van haar generatie'. Maar wanneer ze seksueel wordt misbruikt in een nachtclub, verandert haar leven onomkeerbaar en wordt Arabella gedwongen alles opnieuw te beoordelen: haar carrière, haar vrienden, zelfs haar familie. Terwijl ze worstelt om in het reine te komen met wat er is gebeurd, begint Arabella een reis van zelfontdekking.

1. Eyes, Eyes, Eyes, Eyes
  7. Happy Animals
  8. Line Spectrum Border
  9. Social Media Is a Great Way to Connect
  10. The Cause the Cure
  11. Would You Like to Know the Sex?
  12. Ego Death
  • volgende aflevering: maandag 6 juli (aflevering 9)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.