Mijn Series +

Drama / Thriller
Miniserie, 316 minuten

ontwikkeld door Gilles de Verdière
met Eric Cantona, Suzanne Clément en Alex Lutz

De 57-jarige Alain Delambre is uitgeput en vernederd door zes jaar werkloosheid. Dan reageert hij op een aanlokkelijke vacature van een prestigieus bedrijf. Hiervoor dient hij wel bereidt te zijn om zijn vrouw te verraden, van zijn dochters te stelen, zijn schoonzoon te slaan en zelfs deel te nemen aan een rollenspel in de vorm van een gijzeling scenario. Wetende dat, als hij wordt aangenomen, alles zal worden vergeven besluit hij toe te stemmen. Maar het loopt lelijk uit de hand als hij beseft dat hij een pion is in een wreed spel en niets gaat zoals gepland.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6

avatar van jarno1975
jarno1975 (moderator)
Vanaf 15 mei te zien op Netflix.

Goeie Miniserie met verrassende wendingen aanrader !!

Meer dan aardig, aanrader.