Mijn Series +

Yellowstone - Seizoen 3 (2020)

1 stem

Drama / Western

ontwikkeld door Taylor Sheridan en John Linson
met Kevin Costner, Luke Grimes en Kelly Reilly

De familie Dutton, met John aan het hoofd, bezit de grootste ranch van de Verenigde Staten. John probeert hier samen met zijn familie op een eerlijke manier zijn boterham te verdienen. Het wordt hem echter alles behalve gemakkelijk gemaakt. De Dutton ranch ligt constant onder vuur door projectontwikkelaars, een indianenreservaten en het ontstaan van het eerste Amerikaanse natuurreservaat Yellowstone National Park. De Duttons blijven er echter alles aan doen om hun land te beschermen.

1. An Acceptable Surrender
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  • volgende aflevering: zondag 12 juli (aflevering 4)

ben benieuwd vond de 2 vorige seizoenen goed !