ad
  • 8.081.129 stemmen

White Lines - Seizoen 1 (2020)

Show titel: White Lines

Seizoenen: 1 seizoen

Afleveringen: 10

Datum van release: vrijdag 15 mei 2020

• Netflix Bekijk seizoen 1 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

White Lines

Afleveringen Seizoen 1 (2020)

1. Aflevering 1

Als er een lichaam wordt gevonden waarvan men denkt dat het haar broer is, gaat Zoe Walker naar Ibiza, waar ze zijn oude vriend Marcus, een dj en drugsdealer, opzoekt.

2. Aflevering 2

Na Axels herdenkingsdienst doet de gefrustreerde Zoe een gewaagde zet om Marcus de waarheid te laten vertellen. Kika gaat naar huis wanneer Andreu rouwt om een verlies.

3. Aflevering 3

Zoe en Boxer krijgen problemen met de politie, maar door hun acties komt Marcus nog meer in de problemen. Oriol doet er alles aan om de moord op Axel te kunnen afsluiten.

4. Aflevering 4

De spanningen tussen de families Calafat en Martínez laaien op nadat Oriol Cristóbal in een hinderlaag heeft gelokt. Zoe krijgt verrassend bezoek op Ibiza.

5. Aflevering 5

Kwetsende onthullingen en ernstige verwondingen leiden tot een breuk binnen de familie Calafat. De emotionele Zoe neemt een paar impulsieve beslissingen.

6. Aflevering 6

Zoe ontdekt Axels duistere kant en helpt Marcus met een penibele situatie. Tijdens een controversiële bestuursvergadering doet Andreu een grote aankondiging.

7. Aflevering 7

De druk op Zoe's huwelijk wordt groter. Wanneer David een etentje organiseert voor de groep, lopen de oude spanningen op, wat Marcus tot het uiterste drijft.

8. Aflevering 8

Het is bijna tijd voor Zoe's proces. Davids pogingen om Oriol te helpen met psychedelica lopen niet volgens plan. Clint gaat te ver met zijn onderzoeksmethoden.

9. Aflevering 9

Op Anna's trouwdag wordt Marcus geconfronteerd met de gevolgen van zijn acties. Na nog een verlies zweert Zoe dat ze eindelijk uit zal zoeken wie Axel heeft vermoord.

10. Aflevering 10

Oriols pogingen om de communicatie binnen zijn familie te verbeteren, leveren meer eerlijkheid op dan verwacht. Zoe begint aan een nieuwe hectische zoektocht.

avatar van Joy4ever

Joy4ever

Klinkt goed!

avatar van RayC

RayC

Ik heb nu drie afleveringen gezien. Het biedt wat je verwacht van Ibiza, zon, zee, strand, bikini's, discotheken, dj's, sex, orgies, drugs, heel veel drugs, feestenden 16-25 jarigen.

Maar het is wel meer dan dat, het gaat ook over wat je eigenlijk aanmoet op Ibiza als je boven de 40 bent en daar een bestaan wil opbouwen. De Sopranos heeft ons laten zien dat criminelen ook gezinnen hebben (en honden) en allerlei zorgen daarover en dat vind je ook terug in White Lines. Sommige mensen gebruiken cocaïne maar anderen weer prozac of lithium.

Ik blijf kijken want ik wil weten wie Axel heeft vermoord.

avatar van Mrs Bruce Willis_mm

Mrs Bruce Willis_mm

Ik heb twee afleveringen gezien, maar die gemiddelde 55 per aflevering hadden prima tot 40 minuten ingekort kunnen worden...

Zoveel scenes die nèt even te lang duren..

Maakt de spelers erin ook niet interessanter...

Kijk dit wel een keer als ik echt niets leuks vind op nf..

Enige leuke was ‘Hathaway’ eens in een heel ander jasje te zien..

avatar van Joy4ever

Joy4ever

Ik heb hetzelfde als Mrs. Willes. Twee afleveringen onderweg en het weet me nog niet te overtuigen. Dat komt met name door het lollige aspect wat ik niet zo geslaagd vind. Zoals met die twee drugsdealers. Lijkt wel een parodie. Ook de score op IMDB is niet heel bemoedigend helaas.

avatar van Mrs Bruce Willis_mm

Mrs Bruce Willis_mm

Mrs Willis heeft het afgekeken.

Snapte de hint van de director die elke ep werd genoemd in het begin niet zo, maar nu wel.

Het bombastische, het trage, het slapstick niveau.

Ik heb mij met zijn vorige 'kunst' werkjes prima vermaakt.

Deze was wat saaier, acteurs waren niet zo interessant, maar, soit, hij heeft zijn best gedaan.

Krappe 3 *

Voor Boxer dan, mijn held

avatar van Schip010_mm

Schip010_mm

Tsja, Je nodigt wat topregiseurs , die recentelijk succes hadden uit, en je zegt vervolgens welke ingredienten in deze soep moeten. En liefst zoveel mogelijk ingredienten, en vooral heel veel peper.

Ik zat me toch af te vragen waarom ik deze serie toch eigenlijk niet echt goed vond.

Lekker trendy, Ibiza, coke,techno, mooie jonge mensen, geweld, en niet te flauw he!

Het haalt in de verste verte niet het niveau van La Casa of the Crown.Zo werkt het dus niet.Kijkt best lekker weg Maar,,,

Conceptje!

avatar van horizons

horizons

• 1949 stemmen

Twintig minuten volgehouden. Wat inspiratieloos.

avatar van Walter S.

Walter S.

Ik ben niet zo'n enorme bingewatcher, maar ik heb gister gelijk 3 afleveringen achter elkaar gekeken. Hoog tempo, spanning, op zijn tijd wat over de top geweld, zwarte humor, enig mysterie, mij bevalt deze serie tot nu toe zeer goed. Vind het veel beter dan la Casa de Papel, al heb ik me daar ook wel mee vermaakt, maar daar ben ik na 4 seizoenen wel klaar mee.

Voorlopig 4 lijntjes voor White lines.

avatar van Walter S.

Walter S.

Eerste 4 afleveringen vond ik prima, maar in aflevering 5 begon de ellende al, veel te veel gedoe en gezeik met relaties, het leek wel een soap. Aflevering 6 was dan weer prima, maar daarna weer veel te veel relatiegekeutel. Had prima in 6 afleveringen gekund ipv in 10 afl. Geen 4 maar 3 sterren, op zich best aardig om al dat soapige gedoe heen, maar maakt de belofte van de eerste 4 afleveringen niet waar.

avatar van 7 stars

7 stars

Alex pina staat bij mij inmiddels bovenaan de lijst om te volgen. Wat een talent heeft hij zeg! Alles wat hij aanraakt is goud. Ik vind el embarcadero ook echt heel goed geschreven en geacteerd! De personages veranderen constant van goed naar slecht. Het zijn allemaal prachtige mensen waarvoor je snel empathy krijgt. Ik vind dat zelfs beter gedaan bij white lines en el embarcadero dan bij casa de papel. Meer diepgang. Je wordt bij aflevering 1 al erin gezogen. Kwa genre gaat het alle kanten op en is zoveel sterker en diverser dan amerikaanse series. Daarnaast is de mindere preutsheid ook is leuk om naar te kijken eigenlijk n verademing. Vette aanrader voor kijkers die niet alleen op een genre zijn gericht.

avatar van Anamorph

Anamorph

Gisteren door aflevering 7 heen geworsteld. De traagste tot nu toe.

Wel benieuwd naar het einde, anders was ik afgehaakt.

Lekker nep Ibiza trouwens: Groot deel is gefilmd op Mallorca.

avatar van Aapje81

Aapje81

• 1903 berichten

Aflevering 5, 6 en 7 vind ik tot nog toe het meest interessant. Moet er nog 3 ben nu toch wel erg benieuwd hoe het afloopt.

avatar van Aapje81

Aapje81

• 1903 berichten

Soms heb je van die momenten dat je niet weet welke serie je op Netflix wilt gaan kijken. Een onding van 7 seizoenen is gelijk weer een beproeving en alles wat de moeite waard lijkt heb je al gezien. Op goed geluk maak je dan een keuze en hoop je dat het meevalt.

Vooraf wist ik hier vrij weinig van. Ik heb niets met Spanje of Ibiza en La Casa de Papel is compleet aan me voorbij gegaan. Toch moet ik zeggen dat White Lines me vrij snel aansprak. De afwisseling tussen het Brits en het Spaans was erg aangenaam en door de mooie locaties kreeg ik er een licht vakantie gevoel van.

Wat ik inhoudelijk te zien kreeg wist me ook wel aangenaam te verassen. Er zit een mysterie in, wat onwaarschijnlijke humor en genoeg personages die interessant genoeg zijn om te willen blijven kijken. Het enige wat me nogal tegenstond was het absurdistische geweld dat pakweg in de eerste drie afleveringen voorbij komt.

Daarna was ik aangenaam verrast door deze stijlvolle serie. Het is eigenlijk een misdaadsoap met komische elementen die bij vlagen erg sfeervol is.

De uiteindelijke ontknoping was bevredigend maar ik moet eerlijk bekennen dat ik sommige personages tegen het einde van de serie nogal beu was. Het voornaamste probleem was dat ze vrij eendimensionaal waren maar gelukkig werd het een en ander telkens weer gecompenseerd door een aantal mooie momenten.

Alles elkaar vond ik het een bijzondere serie die voor mijn smaak iets te gewelddadig was maar dankzij een boeiend mysterie, goed acteerwerk en een aantal leuke verhaallijnen zeker het bekijken waard was.

Boven gemiddeld.

avatar van Esteban

Esteban

Is dit een afgerond verhaal? Of is er meer op komst? Of cancelled?