• 8.985.287 stemmen

Itaewon Keullasseu - Seizoen 1 (2020)

Alternatieve titels: Itaewon Class, 이태원 클라쓰

Ontwikkeld door: Sang-yoon Lee, Suk-won Han en Soo-jin Jung

Met: Kim Da-mi, Park Seo-jun en You Chea-myung

Oorsprong: Zuid-Korea

Datum van release: vrijdag 31 januari 2020

Eerst uitgezonden op: JTBC (Zuid-Korea)

Plot Itaewon Keullasseu

Op de eerste dag dat hij naar zijn nieuwe middelbare school ging, sloeg Park Saeroyi zijn klasgenoot Jang Geun-won, die een klasgenoot pestte. Deze pestkop is de zoon van Jang Dae-hee, eigenaar van restaurant Jagga, waar de vader van Saeroyi werkt. Jang Dae Hee zorgt er voor dat Saeroyi van school wordt gestuurd en zijn vader wordt ontslagen. Al snel vindt er een ongeluk plaats waarbij de vader van Saeroyi om het leven komt bij een motorongeluk veroorzaakt door zijn ex-klasgenoot Jang Geun Won. Brandend van woede verslaat Saeroyi wreed Jang Geun-won, waarna hij in de gevangenis belandt. Saeroyi besluit Jagga te vernietigen en wraak te nemen op Jang Dae-hee en zijn zoon. Zodra Saeroyi uit de gevangenis is vrijgelaten, opent hij een restaurant in Itaewon. Jo Yi-seo, die populair is op sociale media, komt bij Saeroyi's restaurant werken als manager.

Afleveringen Seizoen 1 (2020)

31 januari 2020 (1 uur en 14 minuten)

Tijdens de eerste dag op een nieuwe school neemt Park Saeroyi het op tegen een paar sterke pestkoppen. Oh Soo-ah heeft haar toelatingsgesprek voor de universiteit.

1 februari 2020 (1 uur en 07 minuten)

In de gevangenis stelt Saeroyi een plan van aanpak op voor zijn toekomst. Soo-ah kan een gul aanbod van Jang Dae-hee niet links laten liggen.

7 februari 2020 (1 uur en 06 minuten)

Saeroyi komt Jo Yi-seo tegen, die er een talent voor lijkt te hebben om hem problemen te bezorgen. Ondertussen heeft DanBam moeite om klanten te trekken.

8 februari 2020 (1 uur en 03 minuten)

Choi Seung-kwon betreurt dat hij is vervallen in oude gewoontes. Als Yi-seo's avondje uit een nare wending krijgt, komt Saeroyi haar te hulp.

14 februari 2020 (1 uur en 08 minuten)

Voor de heropening wordt DanBam vernieuwd en verbeterd. Yi-seo, Seung-kwon en Jang Geun-soo hebben een verrassende ontmoeting in een nachtclub.

15 februari 2020 (1 uur en 08 minuten)

Dae-hee houdt de vooruitgang van DanBam in de gaten. Saeroyi komt Jang Geun-won tegen in het tv-station. Yi-seo heeft te maken met haar moeders teleurstelling.

21 februari 2020 (1 uur en 10 minuten)

DanBam krijgt een ongewenste bezoeker. Saeroyi benadert Kang Min-jung met een gewichtig voorstel en deelt zijn hele verhaal met Yi-seo.

22 februari 2020 (1 uur en 05 minuten)

DanBam krijgt slecht nieuws, maar Saeroyi is niet voor één gat te vangen. Geun-soo ontdekt een vreselijke waarheid en Kim Toni heeft te maken met discriminatie.

28 februari 2020 (1 uur en 07 minuten)

Het team krijgt nieuwe problemen nadat de bar naar een rustigere straat is verhuisd. Dae-hee heeft zijn zinnen gezet op de mensen van Saeroyi.

29 februari 2020 (1 uur en 11 minuten)

De publieke opinie keert zich tegen Jangga. Nu de toekomst van het bedrijf op het spel staat, moet Dae-hee zijn keuze maken.

6 maart 2020 (1 uur en 11 minuten)

Na het dynamische tv-optreden van Ma Hyun-yi krijgt DanBam een gouden kans voorgeschoteld. Geun-soo jaagt zijn dromen na.

7 maart 2020 (1 uur en 10 minuten)

Tijdens een nieuwe crisis stuiten Saeroyi en Yi-seo op een potentiële investeerder. Hyun-yi bereidt zich voor op de laatste ronde van de competitie.

13 maart 2020 (1 uur en 09 minuten)

Geun-soo komt dichter bij zijn doel. Saeroyi en zijn team leggen de lat hoog en tillen het bedrijf naar een hoger niveau.

14 maart 2020 (1 uur en 06 minuten)

Yi-seo werkt veel te hard in haar cruciale rol voor de nieuwe strategie tegen Jangga, waardoor Saeroyi bezorgd raakt.

20 maart 2020 (1 uur en 06 minuten)

Seung-kwon is op zoek naar Yi-seo en brengt een bezoek aan zijn oude baas. Dae-hee krijgt een waarschuwing van Soo-ah en een verontrustend telefoontje van Geun-won.

21 maart 2020 (1 uur en 28 minuten)

Yi-seo vlucht voor Geun-won, die van plan is om alles te beëindigen. Dae-hee doet een wanhopige poging om zijn afbrokkelende nalatenschap te redden en gaat naar DanBam.

Weer een hit in Korea maar ik persoonlijk liep er niet erg warm voor, waar de Koreanen meesters in zijn met films en thrillers is dit net niet mijn smaak , niet omdat het slecht was maar niet helemaal mijn ding. Mijn vrouw heeft hier wel van genoten zo zie je maar....