Mijn Series +

Homecoming - Seizoen 2 (2020)

Drama / Thriller

ontwikkeld door Eli Horowitz, Micah Bloomberg en Sam Esmail
met Janelle Monáe, Stephan James en Hong Chau

Een vrouw wordt wakker op een roeiboot die op een meer drijft. Ze weet niet wie ze is en hoe ze op deze plek is beland. De zoektocht naar haar identiteit leidt haar naar het centrum van de Geist Group, het onconventionele gezondheidszorgbedrijf achter het Homecoming Initiative.

1. People
  2. Giant
  3. Previously
  4. Soap
  5. Meters
  6. Needle
  7. Again

avatar van jacobine_rodijk
Seizoen is 7 afleveringen, niet 10.

avatar van jarno1975
jarno1975 (crew)
jacobine_rodijk thanks, is aangepast.