Mijn Series +

NOS4A2 - Seizoen 2 (2020)

Alternatieve titel: Nosferatu

Horror

ontwikkeld door Jami O'Brien
met Ashleigh Cummings, Zachary Quinto en Jahkara Smith

Het is acht jaar later. Vic McQueen is vastbeslotener dan ooit om Charlie Manx te vernietigen. Charlie, die zijn eigen sterfelijkheid onder ogen heeft gezien, is wanhopig uit op wraak op Vic. Deze keer richt hij zijn blik op de persoon die het meest betekent voor Vic - zijn achtjarige zoon Wayne. De race om Wayne's ziel zorgt voor een harde confrontatie tussen Vic en Charlie, waardoor beide gedwongen worden de fouten van hun verleden onder ogen te zien om Wayne's toekomst veilig te stellen.

1. Bad Mother
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  • volgende aflevering: zondag 21 juni (aflevering 1)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.