Mijn Series +

Almost Paradise - Seizoen 1 (2020)

Misdaad / Drama

ontwikkeld door Dean Devlin en Gary Rosen
met Christian Kane, Samantha Richelle en Arthur Acuña

Alex Walker is een voormalige Amerikaanse DEA-agent die met vervroegd pensioen werd gedwongen. Een combinatie van het verraad van zijn partner en een levensbedreigende strijd met hypertensie hebben ervoor gezorgd dat hij zover mogelijk van de waanzin is terecht gekomen: op een klein tropisch eiland in de Filippijnse archipel waar hij de cadeauwinkel in het luxe resorthotel van het eiland runt. Het resort trekt echter rijke, machtige en soms criminele personen van over de hele wereld aan. Ondanks zijn inspanningen om een rustig nieuw leven te beginnen, wordt hij teruggetrokken in de gevaarlijke criminele wereld met dodelijke situaties.

1. Finding Mabuhay
  7. Uncle Danny
  8. Lone Wolf
  9. A Wedding to Die For
  10. Something Walker This Way Comes
  • volgende aflevering: 25 mei (aflevering 9)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.