Mijn Series +

Nailed It! - Seizoen 4 (2020)

Spelprogramma

ontwikkeld door Dan Cutforth, Galen Gawlowski, Casey Kriley, Jane Lipsitz en Kip Madsen
met Nicole Byer en Jacques Torres

In deze realityserie gaan de slechtste thuisbakkers met elkaar de strijd aan om 10.000 dollar te winnen. Hiervoor moeten ze eetbare meesterwerken namaken. Deelnemers nemen deel aan twee uitdagingen. De eerste uitdaging heet 'Baker's Choice', waarbij de deelnemers een van de drie bestaande zoetwaren traktaties kiezen en proberen het opnieuw te creëren. De winnaar van deze uitdaging krijgt een speciale prijs en mag een gouden koksmuts dragen. In de tweede uitdaging, 'Nail It or Fail It', hebben deelnemers slechts twee uur om een ​​gecompliceerde cake helemaal opnieuw te maken. Drie juryleden beslissen vervolgens over de winnende taart op basis van presentatie en smaak. De winnaar ontvangt een trofee en de prijs van 10.000 dollar.

1. Let's Get Lit
  2. The One with the '90s Theme
  3. Indiana Fails and the Temple of Slop
  4. Chariots of Failure
  5. Jungle Bungle
  6. Howdy, Failure!
  7. The Big Bake Theory
  8. I Do...Hope I Don't Fail

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.