Mijn Series +

Dave - Seizoen 1 (2020)

ontwikkeld door Lil Dicky en Jeff Schaffer
met Lil Dicky, Taylor Misiak en Christine Ko

Dave is een neurotische man van eind twintig die zichzelf ervan heeft overtuigd dat hij voorbestemd is om een van de beste rappers aller tijden te worden. Nu moet hij zijn beste vrienden nog overtuigen, omdat hij met hun hulp de wereld zou kunnen overtuigen. Het enige probleem is dat de branche waarin hij een ster wil worden er niet uitziet zoals hij. In plaats van cool te zijn, gevuld met swagger en trots, is Dave een, bij gebrek aan een betere term, sukkel. Hij heeft de vaardigheid, maar hij mist zo ongeveer al het andere dat hem een ster in de rapgemeenschap zou maken.

1. Pilot
  7. What Wood You Wear?
  8. Aflevering 8
  9. Urban & Suburban Vermin
  10. Aflevering 10
  • volgende aflevering: woensdag 8 april (aflevering 7)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.