Mijn Series +

Indebted - Seizoen 1 (2020)

ontwikkeld door Dan Levy
met Fran Drescher, Steven Weber en Adam Pally

De jonge ouders Dave en Rebecca zijn klaar zijn om hun leven terug te winnen na jaren van luiers en slapeloze nachten. De dingen nemen echter een onverwachte wending wanneer Dave's ouders onaangekondigd verschijnen, waardoor Dave geen andere keus heeft dan de deur open te zetten voor degenen die hem vroeger veel hebben gegeven. Dave's ouders hebben echter zo hun eigen methoden en al snel rijst de vraag wie wie opvoed.

1. Everybody's Talking about the Pilot
  10. Everybody's Talking about Neighbors
  11. Everybody's Talking about Kings and Queens
  12. Everybody's Talking about the Shiva

avatar van Bubblez
Drie afleveringen gezien, maar nee. Dit is een erg standaard komedieserie, waar haast niets grappig is. Van Fran Drescher verwachtte ik wel iets meer kwaliteit. Ik keek ook voor Adam Pally (vanwege het erg vermakelijke Happy Endings), maar zijn constante slaaphoofd hielp ook niet.
Pass!