Mijn Series +

Stateless - Seizoen 1 (2020)

Australiƫ

ontwikkeld door Cate Blanchett, Tony Ayres en Elise McCredie
met Asher Keddie, Fayssal Bazzi en Dominic West

Stateless draait om vier vreemdelingen in een immigratiedetentiecentrum in de Australische woestijn: een gastvrouw van een luchtvaartmaatschappij die ontsnapt is uit een voorstedelijke cultus, een Afghaanse vluchteling die op de vlucht is voor een vervolging, een jonge Australische vader die ontsnapt is aan een doodlopende baan en een bureaucraat verstrikt in een nationaal schandaal. Wanneer hun levens elkaar kruisen, worden ze naar de rand van gezond verstand geduwd. Maar tegelijk worden er onwaarschijnlijke en diepgaande emotionele verbindingen gelegd.

1. The Circumstances in Which They Come
  2. Incognita
  3. The Right Thing
  4. Run Sofie Run
  5. Panis Angelicus
  6. The Seventh Circle

Overal het zelfde één groot corupt stelsel.