Mijn Series +

Alternatieve titel: McMillion$

1 stem

Documentaire / Misdaad
Miniserie, 330 minuten

ontwikkeld door Mark Wahlberg, Stephen Levinson, Archie Gips, James Lee Hernandez en Brian Lazarte
met Michael C. Pizzuto, Todd Ramsey Moore en Michael A. Pina

Documentaireserie over het bizarre verhaal van een voormalig agent die beveiligingsaccountant werd. Middels een piramidespel stal hij 10 jaar lang miljoenen dollars van McDonald's en bouwde een enorm netwerk op van samenzweerders in de VS. De makers hebben exclusieve archiefbeelden van de FBI-agenten die de zwendel hebben neergehaald, bedrijfsleiders van McDonald's, die zelf bedrogen waren, de advocaten die de zaak hebben berecht en de daders en mensen die hebben geprofiteerd van het ingewikkelde spel, evenals de individuen die vaak ongewild werden misleid om deel uit te maken van de list.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.