Mijn Series +

The Newsroom - Seizoen 3 (2014)

ontwikkeld door Aaron Sorkin
met Jeff Daniels, Emily Mortimer en John Gallagher Jr.

Deze HBO-dramareeks van Aaron Sorkin draait om de ankerman van een nieuwszender (Jeff Daniels), zijn nieuwe executive producer (Emily Mortimer), zijn nieuwsredactie en hun werkgever. Ondanks de commerciële doelstellingen van de zender, de politieke druk van buitenaf en alle persoonlijke problemen waarmee ze kampen, slaan ze de handen ineen voor een vaderlandslievende en enigszins wereldvreemde missie: koste wat het kost kwaliteitsnieuws afleveren.

1. Boston
  2. Run
  3. Main Justice
  4. Contempt
  5. Oh Shenandoah
  6. What Kind of Day Has It Been?
avatar van Boenga
Seizoen 3 neemt, na het zwakkere 2de seizoen, weer de draad op van het eerste jaar: interessantere onderwerpen, met betere en boeiendere dialogen.
Het einde is nogal heel happy, maar ach, er zijn ergere dingen in het leven...