Mijn Series +

Drama / Thriller
Miniserie, 360 minuten

ontwikkeld door Helen Fint en Lucy Richer
met Toby Stephens, Keeley Hawes en Timothy Spall

1958. Engeland tijdens de Koude Oorlog. De Russisch-Joodse emigrant, uitvinder en ontwerper van gehoorapparaten Samuel Petrukhin heeft klanten als Sir Winston Churchill. Het duurt dan ook niet lang voordat hij benadert wordt door MI5 die willen dat hij zijn kennis demonstreert. Al snel blijkt dat MI5 niet geïnteresseerd is in zijn kennis van gehoorapparaten. Hij moet in plaats daarvan informatie inwinnen over zijn nieuwe, charmante vrienden Kathleen en haar man Richard Shaw. Door Shaw maakt Samuel ook kennis met de indrukwekkende Lord Arthur Wallington. Stukje bij beetje wordt het leven van Samuel door deze missie steeds complexer. Want wie kan hij nog vertrouwen en wat voor gevolgen heeft deze missie voor zijn vrouw Miriam en hun kinderen Hannah en Sasha?

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.