Mijn Series +

La Carihuela - Seizoen 1 (2019)

Nederland
Reality

We volgen de belevenissen van de bewoners en bezoekers van het Spaans Nederlandse dorp Carihuela. Dit dorp waar de zon altijd schijnt ligt aan de Costa del Sol. In Carihuela hebben de vakantie vierende Nederlanders alles wat hun hartje begeert. Een Hollandser dorp in Spanje is er niet. Van frikandellen speciaal tot erwtensoep en iedereen spreekt of is er Nederlands.

1. Aflevering 1
  8. Aflevering 8
avatar van HALVE TAMME.
HALVE TAMME. (moderator)
Vroom Vroom

Ik kan hier kort en krachtig over zijn. Ze zullen vast aardig zijn maar het zijn gewoon niet mijn soort type mensen. Jantje Safari met zijn rode Speedo: J. C. Van 'Reality' naar een groot 'Drama'.

La Carihuela: ik kan er niks mee!

½⭐

avatar van The Goss
Die vrouw van de disco kan door alle botox niet meer articuleren. Praat precies hetzelfde als vrouw van Andy van der Meyden die ook vol botox zit.

Voor de rest, laat ze daar lekker in hun enclave leven. Ik zal mij daar niet vertonen.