Mijn Series +

Drama / Oorlog
Miniserie, 410 minuten

ontwikkeld door Peter Bowker
met Julia Brown, Yrsa Daley-Ward en Blake Harrison

World on Fire vertelt het verhaal van de Tweede Wereldoorlog door de ogen van gewone mensen die onderdeel zijn van dit wereldwijde conflict. Harry Chase is een jonge man uit een rijke familie die verliefd is op het fabrieksmeisje van Manchester Lois Bennett. De Poolse Tomaszeski-familie wiens leven wordt verstoord door de Duitse invasie van hun land, en de in Berlijn gevestigde Amerikaanse journaliste Nancy Campbell, die probeert om de Europese onrust voor haar luisteraars op American Radio International te interpreteren.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.