Mijn Series +

Unnatural Selection - Seizoen 1 (2019)

Documentaire

Nieuwe ontwikkelingen in de wetenschap van gen-editing geven aan dat de samenleving op het punt staat van een technologische doorbraak die de toekomst van de mensheid voor altijd zou kunnen veranderen. Van uitroeiing van ziekten tot selectie van eigenschappen en biohacking. Een heftig debat is gaande over de morele, sociale en ecologische implicaties van deze nieuwe baanbrekende experimenten. Deze documentaire reist van Mississippi naar Italië en van Nieuw-Zeeland naar Burkina Faso en de Oekraïne om kennis te maken met de wetenschappers, hackers, critici, ethici en begunstigden van de technologieën die de evolutie trotseren en het potentieel hebben om de wereld iets ongelooflijk goeds te brengen of iets onherstelbaar kwaads.

1. Cut, Paste, Life
  2. The First to Try
  3. Changing an Entire Species
  4. Our Next Generation

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.