Mijn Series +

Temple - Seizoen 1 (2019)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Misdaad

ontwikkeld door Mark O'Rowe
met Mark Strong, Daniel Mays en Carice van Houten

In een uitgestrekt, verlaten netwerk van tunnels in de buurt van Temple Station runt Daniel, een chirurg, een illegale medische kliniek voor gevaarlijke en wanhopige patiënten die geen hulp kunnen of willen vragen bij reguliere medische instellingen. Daniel richt de kliniek op om een remedie te vinden voor zijn vrouw Beth, die lijdt aan een terminale ziekte. Lee, een medewerker van Temple Station, en Anna, een medisch onderzoeker, helpen hem de kliniek te leiden. Daniels gevaarlijke en onvoorspelbare klantenkring test zijn moraliteit tot het uiterste. Maar als het betekent dat hij de persoon van wie hij houdt kan redden, is het allemaal de moeite waard.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8

Geweldige serie had ik niet verwacht !!

DreamTech schreef:
Geweldige serie had ik niet verwacht !!

is het een open einde?