Mijn Series +

The Purge - Seizoen 2 (2019)

Actie / Horror

ontwikkeld door James DeMonaco
met Max Martini, Derek Luke en Charlotte Schweiger

Sinds de Verenigde Staten geregeerd worden door een totalitaire politieke partij, vindt er jaarlijks een zogenaamde Purge nacht plaats. De Purge is een twaalf uur durende nacht waarin alle misdaden waaronder vandalisme, moord, brandstichting en diefstal legaal zijn. Een groep ogenschijnlijk niet-verwante personen uit een klein stadje, raken samen verstrikt in de chaos van de Purge. Terwijl de klok afloopt, wordt elk personage gedwongen hun verleden onder ogen te komen terwijl ze gaandeweg ontdekken hoe ver ze zullen gaan om de nacht te overleven.

1. This Is Not a Test
  8. Before the Sirens
  9. Hail Mary
  10. 7:01am
avatar van large conscious
Season 1 viel vies tegen .
Maar dit was stukken beter , vooral omdat het niet alleen de Purge night liet zien .
Maar ook vooral wat er daarna en om heen gebeurde , wat eigenlijk veel interessanter is .
Maar verder is dit weer een middelmatig blumhouse project .
Voor de horror liefhebber is het zeker de moeite waard . Aangezien er verder te weinig aanbod is .