Mijn Series +

Get Shorty - Seizoen 3 (2019)

Komedie / Misdaad

ontwikkeld door Davey Holmes
met Chris O'Dowd, Ray Romano en Carolyn Dodd

Miles Daly werkt als zware jongen voor een moordlustige criminele bende in Nevada. Hij is echter van plan een carrièreswitch te maken door filmproducer te worden. Hiermee hoopt hij via Hollywood geld te kunnen witwassen. Hij raakt echter verzeild in een scenario dat zelfs zijn talent te boven lijkt te gaan. Ondertussen moet hij ook nog zien om te gaan met problemen in de familiaire sfeer.

1. What to Do When You Land
  2. Dark Roast, Oat Milk, Two Splendas
  3. Strong Move
  4. What Else Did God Say?
  5. The Stick
  6. Tomorrow They Light Me On Fire
  7. Should Not Throw Stones
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
Dit seizoen is wat minder dan de eerste twee. Veel personen uit de eerste twee seizoenen zijn er nog, maar in veel verschillende verhaallijnen die nauwelijks bij elkaar komen. Ook slechts zeven afleveringen, nog onduidelijk of er een vierde seizoen komt. Dat het verhaal op veel punten nog niet afgerond is, is tegenwoordig ook geen zekerheid meer dat er een nieuw seizoen komt.