Mijn Series +

Get Shorty - Seizoen 2 (2018)

Komedie / Misdaad

ontwikkeld door Davey Holmes
met Chris O'Dowd, Ray Romano en Carolyn Dodd

Miles Daly werkt als zware jongen voor een moordlustige criminele bende in Nevada. Hij is echter van plan een carrièreswitch te maken door filmproducer te worden. Hiermee hoopt hij via Hollywood geld te kunnen witwassen. Hij raakt echter verzeild in een scenario dat zelfs zijn talent te boven lijkt te gaan. Ondertussen moet hij ook nog zien om te gaan met problemen in de familiaire sfeer.

1. And What Have We Learned?
  2. Pest Control
  3. Selenite
  4. We'll Let You Know
  5. Fifteen to Thirty Minutes (Depending on Weight)
  6. Unlimited (Limited)
  7. Banana Split
  8. Curtains
  9. Safe Space
  10. Pickle
avatar van renzoroy
Net zo goed als de 1e film misschien zelfs wel wat beter

Geweldige serie. Ik zie overeenkomsten met Breaking Bad (mix van comedy, misdaad en drama), maar waarschijnlijk zal ik als één van de weinigen meer plezier beleven aan Get Shorty.