Mijn Series +

This Is Us - Seizoen 4 (2019-2020)

1 stem

Drama / Komedie

ontwikkeld door Dan Fogelman
met Milo Ventimiglia, Mandy Moore en Sterling K. Brown

De serie volgt Kate, Kevin en Randall die broer en zus van elkaar zijn. Zowel het verleden als het heden van de familie wordt getoond en hun levens zijn meer met elkaar verweven dan ze aanvankelijk dachten. Hun ouders, Jack en Rebecca, zijn een belangrijk onderdeel in het leven van de drie hoofdpersonen en middels flashbacks, die zich in 1980 en tussen 1989 en 1995 in Pittsburgh afspelen, komen we te weten wat er zich in hun jeugd en bij hun ouders heeft afgespeeld. Daarnaast hebben ze allen hun eigen leven en problemen waar ze mee om moeten zien te gaan.

1. The Pool: Part One
  16. New York, New York, New York
  17. After the Fire
  18. Strangers: Part Two

avatar van james_cameron
De reeks zit nog steeds op niveau, met ook dit vierde seizoen een sublieme en vooral verslavende mix van drama en komedie. Qua structuur steekt het ditmaal vernuftiger dan ooit in elkaar, met een kunstig gebruik van tijdlijnen en vooruitwijzingen. De eerste aflevering maakt het wat dat betreft wel heel bont, door een groot aantal nieuwe personages te introduceren, die aanvankelijk niets met de rest van de cast te maken lijken te hebben. De gok pakt in ieder geval goed uit.