Mijn Series +

The Naked Director - Seizoen 1 (2019)

Alternatieve titel: 全裸監督

Japan

ontwikkeld door Kaata Sakamoto, Taro Goto en Masaharu Take
met Takayuki Yamada, Shinnosuke Mitsushima en Misato Morita

Toru Muranishi is een niet al te succesvolle verkoper van encyclopedieën in de jaren 80. Wanneer hij ontslagen wordt en ook blijkt dat zijn vrouw vreemdgaat stort zijn wereld in. Maar dan krijgt hij een nieuwe kans aangeboden in de wereld van Pinku (de Japanse softcore film sub-genre). Vastberaden maakt hij van elke verpletterende tegenslag een nieuwe kans. Toru Muranishi zorgt voor een revolutie binnen zijn industrie.

1. The Hidden Side
  7. Don't Dream It's Over
  8. A Sexual Revolution
avatar van ZAP!
Interessant...(?)

hier wat meer info; "action-packed dramedy" en "dramatizes the true story of filmmaker Toru Muranishi’s rise from down-on-his-luck encyclopedia salesman to the self-proclaimed Emperor of Porn."