Mijn Series +

Killer Ratings - Seizoen 1 (2019)

Verenigd Koninkrijk
Documentaire / Misdaad

ontwikkeld door Dinah Lord en Eamonn Matthews

Wallace Souza was de gastheer van Canal Livre, een programma dat tien jaar lang op TV Rio Negro in Manaus, Brazilië werd uitgezonden. Het succes van zijn programma - dat zich specialiseerde in het blootleggen en onderzoeken van moorden, kidnapping en anti-smokkeloperaties - maakte Wallace Souza erg populair. Uiteindelijk leidde dit ertoe dat hij verkozen werd als congreslid in de staat Amazonas. In 2009 begon de politie een onderzoek tegen Souza na beschuldigingen van het aanzetten tot moorden om de kijkcijfers van zijn programma te vergroten.

1. The Accusation
  2. The Investigation
  3. Conspiracy
  4. The Son
  5. In God's Hands
  6. Judgement
  7. The Terror

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.