Mijn Series +

Mr. Iglesias - Seizoen 1 (2019)

ontwikkeld door Gabriel Iglesias en Kevin Hench
met Gabriel Iglesias, Gloria Aung en Tucker Albrizzi

Gabe Iglesias is een goedmoedige middelbare schoolleraar die les geeft op de school waar hij zelf ooit als leerling les heeft gehad. Hij geeft les aan hoogbegaafde leerlingen die bekend staan als buitenbeentjes. Gabe behoedt hen niet alleen voor de pestende, bureaucratische assistent-directeur, maar helpt hen ook om hun volledige potentieel te ontsluiten.

1. Some Children Left Behind
  8. Teachers' Strike
  9. Oh Boy, Danny
  10. Academic Decathlon

avatar van The Oceanic Six
Leek me wel leuk, maar het is net zo vermakelijk als een tienerserie op Disney Channel. Veel te braaf, flauw en met vrij matige acteurs. Leraar Iglesias is de enige die een beetje een leuke rol heeft, de rest van de schoolleiding was niet veel aan. Wel opvallend om Oscar uit The Office US nog eens te zien, kom hem nooit tegen. Seizoen 2 is er ook, maar die sla ik over.