Mijn Series +

Mistresses - Seizoen 4 (2016)

1 stem

Drama / Thriller

ontwikkeld door K.J. Steinberg
met Yunjin Kim, Rochelle Aytes en Jes Macallan

Savi is een succesrijke carrièrevrouw met een dubbel doel voor ogen: partner worden in haar advocatenkantoor en een gezin stichten met haar man, Harry. Haar complete tegenpool - en jongere zus - is de vrijgevochten en wispelturige Josselyn. Als supersingle kickt ze op feesten, onenightstands en Savi het leven zuur maken. Hun gemeenschappelijke boezemvriendin is April, moeder van twee kinderen en recente weduwe. Zij probeert, met de hulp van haar vriendinnen, haar leven weer op te bouwen. Een vierde vriendin, Karen, is een therapeute met een eigen praktijk. Nadat een relatie met een patiënt compleet uit de hand liep, zoekt ze weer toenadering tot de rest.

1. The New Girls
  10. Confrontations
  11. Fight or Flight
  12. Back to the Start
  13. The Show Must Go On

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.