Mijn Series +

Ørnen: En Krimi-Odyssé - Seizoen 3 (2006)

Alternatieve titel: The Eagle

Denemarken
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Peter Thorsboe en Mai Brostrøm
met Jens Albinus, Ghita Nørby en Marina Bouras

Ørnen: En Krimi-Odyssé gaat over een Deens politieteam dat wordt opgericht om grensoverschrijdende misdaad in Scandinavië terug te dringen. Hallgrim Ørn Hallgrimsson, bijgenaamd "Ørnen", wordt hoofdrechercheur bij de RSA (Rigspolitiets Særlige Afdeling), het team dat onderzoek doet naar zware internationale misdaden en onder leiding staat van een tweetal vrouwen: Thea Nellemann en haar plaatsvervanger Marie Wied. Met een team van getalenteerde medewerkers behandelt hij zeer complexe zaken met alle beschikbare middelen.

1. Kodenavn: Kalypso - Del 17
  6. Kodenavn: Minos - Del 22
  7. Kodenavn: Ithaka - Del 23
  8. Kodenavn: Ithaka - Del 24
avatar van DjFrankie
Beste seizoen van de 3. Gebeurt veel in deze 8 uurtjes.