Mijn Series +

Baskets - Seizoen 1 (2016)

ontwikkeld door Louis C.K., Zach Galifianakis en Jonathan Krisel
met Zach Galifianakis, Martha Kelly en Louie Anderson

Chip Baskets is een man uit Bakersfield in California die ervan droomt om als professionele clown te gaan werken. Hij gaat naar Parijs om een opleiding te volgen bij een prestigieuze clownsschool. Door financiële problemen en een ondoordringbare taalbarrière lukt het hem niet om de opleiding af te ronden. Met hoge verwachtingen besluit hij terug naar Bakersfield terug te keren. Daar gaat hij werken als rodeo clown en moet hij de concurrentie aangaan met zijn broers en zussen voor de goedkeuring en genegenheid van zijn moeder.

1. Pilot
  9. France
  10. Family Portrait
Toontje
Mooie, stemmige show.

De scherpzinnige hand van Louis C.K. Is wel merkbaar.

Heb de man best hoog zitten sinds ik hem ken van zijn eigen serie.

Ook al zo'n treffend vormgegeven depictie van menselijke breekbaarheden.

Hiermee levert hij wederom een waardig stukje televisie af.

Meest geslaagde grap is natuurlijk Louie Anderson kurkdroog in de rol van Christine Baskets.

Erg leuk en uiteraard terecht dat hij hier inmiddels een heuse grand prize voor in ontvangst mocht nemen.

avatar van renzoroy
Ik vind het tot nu toe eigenlijk vrij flauw en soms ook een tikkeltje kinderachtig.