Mijn Series +

Marvel's Guardians of the Galaxy - Seizoen 3 (2018)

Alternatieve titels: Guardians of the Galaxy | Marvel's Guardians of the Galaxy: Mission: Breakout!

Animatie / Actie

ontwikkeld door Marty Isenberg
met de stemmen van David Sobolov, Vanessa Marshall en Kevin Michael Richardson

Het Guardians of the Galaxy team bestaat uit Quill, Groot, Gamora, Drax en Rocket Racoon. Ze vinden een vreemd artefact dat met Quill verbonden lijkt te zijn. Wanneer hij het opent verschijnt er een kaart die zal leiden naar het krachtige wapen Cosmic Seed. Degene die dit wapen in handen heeft, kan een nieuw universum creëren. Het is aan het team om dit wapen te vinden, beschermen en uiteindelijk vernietigen. Er liggen echter kwaadaardige kapers op de kust zoals Thanos, Ronan en Loki.

1. Mission: Breakout
  10. Happy Together
  11. Gotta Get Outta This Place
  12. Long Distance Runaround
  13. You Don't Own Me

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.