Mijn Series +

The Muppet Show - Seizoen 1 (1976-1977)

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk
Komedie / Familie

ontwikkeld door Jim Henson en Jack Burns
met de stemmen van Jim Henson, Frank Oz en Richard Hunt

The Muppet Show speelde zich af in een oud vaudevilletheater, The Muppet Theater genoemd. Het theater heeft zijn mooiste tijd al gehad. Het theater is eigendom van J.P. Grosse. Dit is de oom van Scooter. De Muppets mogen alleen een voorstelling in het theater geven als Scooter ook mee mag doen, maar Scooter heeft geen talent. Scooter wordt de toneelknecht van Kermit de Kikker. Kermit presenteert de show en doet zelf ook mee in sommige acts. Statler en Waldorf leveren tussen de acts door veel kritiek. Zij zitten op een balkon en willen eigenlijk niet kijken naar de show.

1. Joel Grey
  22. Ethel Merman
  23. Connie Stevens
  24. Vincent Price
jakkepoes
Vond dit altijd erg leuk en hilarisch. Gonzo, Animal, Zweedse kok, Miss Piggy. Met Kermit als presentator was het altijd feest.

avatar van The Oceanic Six
Heb alle films gezien, maar de serie zelf nog zo goed als niet. Staat zeker nog op mijn serie-bucket list.