Mijn Series +

Candice Renoir - Seizoen 6 (2018)

Frankrijk
Komedie / Misdaad

ontwikkeld door Solen Roy-Pagenault
met Cécile Bois, Raphaël Lenglet en Clara Antoons

Candice Renoir woonde tien jaar lang in Singapore. Ze ging met haar man Laurent mee die een succesvolle manager is. Na de scheiding keert ze terug naar Sète en gaat aan het werk als rechercheur en teamleider. Met dat laatste heeft Antoine Dumas het lastig en zoekt vaak de confrontatie met haar op. Ook heeft Candice het af en toe lastig met haar vier kinderen: Emma, Jules en de tweeling Martin en Léo. Maar ze krijgt ook hulp van Au-pair Laurette en buurman Hervé. Toch weet ze op het werk met gezond verstand de meest complexe zaken op te lossen.

1. Il Faut Souffrir Pour Être Beau
  2. La Vengeance Est un Plat Qui Se Mange Froid
  3. Rira Bien Qui Rira le Dernier
  4. À Beau Mentir Qui Vient de Loin
  5. Le Chien Est le Meilleur Ami de l'Homme
  6. C'est la Goutte d'Eau Qui Fait Déborder le Vase
  7. L'enfer Est Pavé de Bonnes Intentions
  8. À la Guerre Comme à la Guerre
  9. L'union Fait la Force (1)
  10. L'union Fait la Force (2)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.