ad

Afleveringen: 13

Datum van release: woensdag 25 januari 2012

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Touch

Afleveringen Seizoen 1 (2012)

1. 1. Pilot

Weduwnaar Martin Bohm doet zijn best om door te dringen in de wereld van zijn zoon Jake en ontdekt dat de elfjarige jongen de toekomst kan voorspellen.

2. 2. 1+1=3

Martin probeert een nieuwe getallenreeks van zijn zoon Jake te ontcijferen en komt zo op het spoor van een drietal gebeurtenissen.

3. 3. Safety in Numbers

Aan de hand van een nieuwe getallenreeks volgt Martin een dakloze man in Manhattan en komt zo op het spoor van een complot in hoge kringen.

4. 4. Kite Strings

Martin neemt Jake mee naar het graf van Sarah en ontmoet daar een jongeman die beweert haar gekend te hebben, dan breekt de vlieger van Jake los.

5. 5. Entanglement

Op de dag van Jake's evaluatie krijgt Martin het lastig om de voogdij te behouden, terwijl Jake's nieuwe cijferpatronen ook effect krijgen op Teller.

6. 6. Lost and Found

Martin en Clea onderzoeken een merkwaardige verdwijning die te maken lijkt te hebben met Clea's geestelijk verwarde moeder.

7. 7. Noosphere Rising

Martin probeert de mysterieuze werkplaats van Teller te vinden en raakt betrokken bij illegale praktijken.

8. 8. Zone of Exclusion

Terwijl hij de nummers van Jake volgt, helpt Martin bij de hereniging van een Franse vrouw met haar biologische moeder en tweelingzus.

9. 9. Music of the Spheres

Martin ontmaskert een corrupte ambtenaar en een Braziliaanse straatmuzikant gebruikt zijn gitaar om het hart te winnen van een mooie vrouw.

10. 10. Tessellations

Wanneer Martin wordt aangezien voor een crimineel, moet hij zichzelf inlaten met een team overvallers om een onschuldige dokwerker te helpen.

11. 11. Gyre (1)

Terwijl de hoorzitting over Jake's voogdij nadert, vindt Martin het lastig om het eens te worden met Abigails plan van aanpak.

12. 12. Gyre (2)

Martin heeft de voogdij over Jake verloren maar dat sterkt hem alleen maar in de overtuiging dat hij zijn zoon op alle mogelijke manieren moet helpen.

13. 13. The Road Not Taken

Martins auto begeeft het ineens en hij komt erachter dat zijn mentor waarschijnlijk betrokken is bij illegale activiteiten.

Leuke pilot, weer eens wat anders was het eerste wat er in mij opkwam.

Helaas, na een paar afleveringen blijkt het dan toch weer zo'n serie te zijn waarin elke aflevering een afgerond verhaaltje is. Er loopt wel een "rode draad" door de afleveringen maar voor mij is het allemaal een beetje te ver gezocht en werd het al snel saai......

Niet mijn ding, ik onthoud mij voorlopig van een stem want ik heb de serie niet afgekeken. Gaat wellicht ook niet gebeuren, er is veel meer te bekijken!